*نرگس جون**نرگس جون*، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره
آبجی نرگس(فاطمه)آبجی نرگس(فاطمه)، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

نرگس،بهترین آبجی دنیا

یه کوچولو درباره ی نرگس

1393/5/31 19:57
نویسنده : نرگس کوچولو
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبید؟ من یه آبجی دارم که اسمش نرگسه! خیلییییییییی دوسش دارم!نرگس حدودا 5سالشه و امسال به مهد کودک میره!خودم هم به کلاس پنجم دبستان میرم!نرگس آبجی موفرفریم!،عاشق بازی با خونه سازیهاشهمحبت حتی بعضی وقت ها من رو مجبور میکنه که باهاش بازی کنم!هههههههههههخندهنرگس بیشتر از هرچیزی بازی با کوچولوی خاله وحیده ،امیرعلی رو دوست داره!نرگس مهدکودک رو هم خیلیییییییییییییییییی دوس دارهمحبتاون روزی هم که برای تست هوش بردیمش مهدکودک با زور بیرونش آوردیم!خندهالان هم که داره با اسباب بازی هاش بازی میکنه. حالا من دیگه باید برم، خدانگهدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار!بای بایبای بای(آبجی گلم،نرگس منتظر نظراتونههههههههه!)

پسندها (1)

نظرات (2)

چاره اینجاست
31 مرداد 93 20:08
نرگس کوچولو
پاسخ
ممنونسایت خوبی داشتین
مامان جون
31 مرداد 93 20:30
سلام به وبلاگ نویس کوچک ، ایشالله خدا شما دوتا آبجی کوچولو رو حفظ کنه ایشالله که موفق باشی عزیزم
نرگس کوچولو
پاسخ
ممنون